E-Tuğra’dan ilk defa e-imza alacaklara hoş geldin kampanyası başladı

E-Tuğra'dan ilk defa e-imza alacaklara hoş geldin kampanyası başladı

Kısa süreliğine sitemiz üzerinden vereceğiniz online siparişler için geçerlidir.

%10 indirim

1 YıLLıK E-İMZA

₺215 /1 Yıllık ₺239 Hemen Al
  • E-İmza Sertifikası
  • Akıllı Kart ve Okuyucusu
  • Ücretsiz Teknik Destek
  • *KEP paketi siparişe eklendiğinde KEP paketlerine %60 indirim uygulanır.

2 YıLLıK E-İMZA

₺296 /2 Yıllık ₺329 Hemen Al
  • E-İmza Sertifikası
  • Akıllı Kart ve Okuyucusu
  • Ücretsiz Teknik Destek
  • *KEP paketi siparişe eklendiğinde KEP paketlerine %60 indirim uygulanır.
ArkaHost

3 YıLLıK E-İMZA

₺359 /3 Yıllık ₺399 Hemen Al
  • E-İmza Sertifikası
  • Akıllı Kart ve Okuyucusu
  • Ücretsiz Teknik Destek
  • *KEP paketi siparişe eklendiğinde KEP paketlerine %60 indirim uygulanır.

Mevcut E-İmzanızı Yenilemek İçin Giriş Yap

E-İmza, kep

E-imza + KEP hizmetini tek seferde aldığınızda KEP paketinize %60 indirim!

E-imza + KEP* hesabı eklediğinizde %60 indirim<
KISA BİR SÜRELİĞİNE: Şirketinizin kanunen sahip olması gereken
E-İmza paketine ek olarak KEP paketini sipariş sırasında eklerseniz,
KEP ürününe %60 indirim uygulanacaktır.

*KEP (Kayıtlı Elektronik Posta adresi)
KEP paketini içeriği: KEP adresi + 500 gönderi + 2 alt işlem yetkilisi.

15 Dakikada E-İmza Dönemi

Online Başvuru Yap

Sitemiz üzerinden E-İmza başvurunuzu yapabilirsiniz.

Kredi Kartı İle Öde

Hızla kredi kartı ile ödemenizi yaparak başvuru işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

Teslim Al

E-İmzanızı şubemizden teslim alabilirsiniz ya da kuryemiz size getirebilir.

E-İmza Paketlerimizin Ortak Özellikleri

E-İmza Sertifikası
Akıllı Kart
Akıllı Kart Okuyucusu
Ücretsiz Teknik Destek
En Uygun Fiyat

E-İmza Nedir?

Elektronik imza, elektronik olarak oluşturulan belgeleri imzalamak için kullanılan ve elektronik olarak gönderilen belgenin gönderildiği anda gönderene ait olmasını ve daha sonra reddedilememesini sağlayan kişisel olarak şifrelenmiş dijital bir veridir.

5070 sayılı Elektronik İmza Kanununa göre, bir e-imza, başka bir elektronik veriye eklenen veya elektronik verilerle şifrelenmiş bir bağlantı olan ve kimlik doğrulama amacıyla kullanılan elektronik veridir.

Yalnızca imza sahibi tarafından kullanılan, güvenli elektronik imza oluşturma aracı tarafından üretilen, nitelikli elektronik şifreleme sertifikasına dayalı olarak imza sahibinin kimlik ve teyidini sağlayan, üzerinde yapılacak herhangi bir değişikliğin tespitine imkan veren elektronik bir uygulamadır.

E-İmza Nasıl Alınır?

E-İmza satın alma işlemi, BTK tarafından Elektronik Sertifika Hizmet Sağlayıcısı lisanslı kurumlar tarafından gerçekleştirilmektedir.


Bireysel E-İmza Başvuru İçin Gerekli Belgeler


Kurumsal E-İmza Başvurusu İçin Gereken Belgeler

  • > Kimlik veya Sürücü Belgesi (T.C. Kimlik No yazılı)
  • > Her bir kullanıcı için E-Tuğra Nitelikli Elektronik Sertifika Başvuru Formu ve Taahhütnamesi
  • > İmza Sirküleri (Şahıs firması ise İmza Beyannamesi)
  • > Faaliyet Belgesi (Yalnızca Şahıs Firmalar için geçerlidir ve son 6 Ay içerisinde alınmış olmalıdır.)
  • > Yetkilendirme Belgesi (Münferit yetkili değilse ve ya İmza Sirküleri’nde yer almıyorsa)

Elektronik İmza’nın Avantajları

Gizlilik
İmzalanan veriler üçüncü şahıslar tarafından sahip olunsa bile şifreleme tekniği nedeniyle anlaşılması engellenir.

Veri Bütünlüğü
Bir verinin alıcısı verinin aktarım sırasında bir değişikliğe uğrama durumunu tespit edebilir.

İnkar Edilememezlik
Verileri oluşturan veya imzalayarak gönderen, daha sonra veriyi kendisinin oluşturduğunu ya da gönderdiğini reddedemez.

Kimlik Belirleme ve Kimlik Denetimi
Kimlik belirleme ve kimlik denetimi, şifrelemenin en yaygın kullanımlarından biridir. Kimlik belirleme, birinin kimliğinin doğrulanması işlemidir.

Müşterilerimiz Ne Diyor

Kampanyadan faydalanmak için Hemen Başvur

Sıkça Sorulan Sorular

E-İmza Nedir?

Elektronik İmza Nedir?

Elektronik imza, elektronik olarak oluşturulan belgeleri imzalamak için kullanılan ve elektronik olarak gönderilen belgenin gönderildiği anda gönderene ait olmasını ve daha sonra reddedilememesini sağlayan kişisel olarak şifrelenmiş dijital bir veridir. 5070 sayılı Elektronik İmza Kanununa göre, bir e-imza, başka bir elektronik veriye eklenen veya elektronik verilerle şifrelenmiş bir bağlantı olan ve kimlik doğrulama amacıyla kullanılan elektronik veridir.

Kim Tarafından Kullanılabilir

Yalnızca imza sahibi tarafından kullanılan, güvenli elektronik imza oluşturma aracı tarafından üretilen, nitelikli elektronik şifreleme sertifikasına dayalı olarak imza sahibinin kimlik ve teyidini sağlayan, üzerinde yapılacak herhangi bir değişikliğin tespitine imkan veren elektronik bir uygulamadır.

E-İmza Satın Alma Süreçi Nasıl İlerliyor?

E-İmza Satın Alma
E-imza satın alma işlemi, BTK tarafından Elektronik Sertifika Hizmet Sağlayıcısı lisanslı kurumlar tarafından gerçekleştirilmektedir.

Bireysel E-İmza Başvurusu İçin Hangi Belgeler Gerekir?

Bireysel E-İmza Başvuru İçin Gerekli Belgeler

Kurulsal Elektronik İmza Başvurusu İçin Hangi Belgeler Gerekir?

Kurumsal E-İmza Başvurusu İçin Gereken Belgeler

  • Kimlik veya Sürücü Belgesi (T.C. Kimlik No yazılı)
  • Her bir kullanıcı için E-Tuğra Nitelikli Elektronik Sertifika Başvuru Formu ve Taahhütnamesi
  • İmza Sirküleri (Şahıs firması ise İmza Beyannamesi)
  • Faaliyet Belgesi (Yalnızca Şahıs Firmalar için geçerlidir ve son 6 Ay içerisinde alınmış olmalıdır.)
  • Yetkilendirme Belgesi (Münferit yetkili değilse ve ya İmza Sirküleri’nde yer almıyorsa)

E-İmza'nın Avantajları Nelerdir?

Elektronik İmza’nın Avantajları

Gizlilik
İmzalanan veriler üçüncü şahıslar tarafından sahip olunsa bile şifreleme tekniği nedeniyle anlaşılması engellenir.

Veri Bütünlüğü
Bir verinin alıcısı verinin aktarım sırasında bir değişikliğe uğrama durumunu tespit edebilir.

İnkar Edilememezlik
Verileri oluşturan veya imzalayarak gönderen, daha sonra veriyi kendisinin oluşturduğunu ya da gönderdiğini reddedemez.

Kimlik Belirleme ve Kimlik Denetimi
Kimlik belirleme ve kimlik denetimi, şifrelemenin en yaygın kullanımlarından biridir. Kimlik belirleme, birinin kimliğinin doğrulanması işlemidir.

E-İmza Nerelerde Kullanılır?

Elektronik İmza Kullanım Alanları

  • E-Devlet Uygulamaları
  • E-ÇED (Çevre Etki Değerlendirmesi)
  • UYAP (Ulusal Yargı Ağı Projesi)
  • Kurumlar Arası İletişim Sağlanması (Emniyet Müdürlükleri, Nüfus ve Vatandaşlık
  • İşleri Müdürlükleri)
  • Kayıtlı Elektronik Posta Sistemi (KEP)
  • MERSİS (Merkezi Sicil Kayıt Sistemi)
  • Sağlık Alanında (Sağlık Personelleri, Hastaneler, Eczaneler vb.)
  • Başvuru İşlemleri (YGS,KPSS, LES,Pasaport vb.)
  • Sosyal Güvenlik Uygulamaları
  • Vergi Ödeme İşlemleri
  • İnternet Bankacılığı
  • Sigortacılık İşlemleri
  • Kâğıtsız Ofisler
  • E-Sözleşmeler
  • E-Sipariş İşlemleri

E-İmza Kurulumu Kaç Bilgisayarda Yapılabilir?

Elektronik İmza / E-imza Kurulum işlemi öncelikle bir cihaz ve bilgisayarda yapılır. İlk kurulum sonrası farklı bilgisayarlarda kullanmak için sınır yoktur. Farklı bilgisayarlarda ETugram uygulaması ile aktivasyon yaparak kullanılabilir.

Nitelikli Elektronik Sertifika ve Elektronik Sertifika Nedir?

Elektronik Sertifika

Elektronik imza ve imza sahibinin kimlik bilgilerinin teyidi için gerekli verileri içeren elektronik kaydı ifade eder. Elektronik sertifikaların belli bir ücret karşılığında yasa uyarınca faaliyet gösterecek olan ESHS – Elektronik Sertifika Hizmet Sağlayıcıları’ndan temin edilecektir.

Elektronik sertifika hizmet sağlayıcısının sertifika üzerindeki elektronik imzası, sertifikanın bütünlüğünü ve doğruluğunu garanti eder. Atılan imzanın doğruluğunu teyit etmek için elektronik sertifikalar gereklidir.

Nitelikli Elektronik Sertifikalar

Kanunun dokuzuncu maddesinde belirtildiği gibi “nitelikli sertifika” olduğuna dair bir ibareyi, Elektronik Sertifika Hizmet Sağlayıcısı’nın kimlik bilgilerini, E-İmza sahibinin teşhis edilebileceği kimlik bilgilerini, sertifikanın geçerli olduğu süreyi ve sertifikanın seri numarasını barındıran elektronik sertifikalardır.

E-İmza Yenileme İşlemi Nasıl Yapılır?

Elektronik İmzanızın kullanım süresi bitmek üzereyse veya bittiyse yenileme işlemi yapılmalıdır. Bu aşamada başvuru şekli “E-İmza Yenileme” olarak seçilmelidir. Müşteri Paneli üzerinden erişim sağlayarak var olan hizmetlerinizi görüntüleyebilir ve kredi kartı ile ödeme yaparak yenileme işlemini gerçekleştirebilirsiniz.

Yenileme sonrasında burada yer alan anlatım ile aktivasyon işleminizi sağlayabilirsiniz.

E-İmza Şifremi Unuttum Ne Yapmalıyım?

Elektronik İmza Şifremi Unuttum

E-imza aktivasyon aşamasında kendi belirlediğiniz PİN’i unuttuysanız ETugram uygulaması ile başvuru esnasında kullandığınız e-posta ve cep telefonunuz aracılığıyla şifrenizi sıfırlayabiliriz.

E-imza Şifresini 3 Defa Hatalı Girme

PİN’i 3 defa hatalı girmeniz durumunda şifreniz bloke olmaktadır. ETugram uygulaması üzerinden Güvenlik Kodu talep ederek yeni şifre oluşturabilmektesiniz. PUK kodu 3 defa yanlış girilirse E-İmza kullanılamaz hale gelecektir ve yeniden E-İmza alınması gerekmektedir. Bu nedenle E-İmza alındığı zaman şifre hatırlanabilecek şekilde değiştirilmeli ve kimseyle paylaşılmamalıdır. Çünkü E-İmza ıslak imza olarak tanımlanan kağıt üzerine elle atılan imza ile hukuken aynı yükümlülükleri getirmektedir.

E-imza Şifre Belirleme/Kilit Çözme